- Αρνητικά σχόλια για πρώην συνάδελφο.
Πριν αρχίσετε να μοιράζεστε την αρνητική σας εμπειρία για τη δουλειά ενός (έστω και
πρώην) συναδέλφου σας, σκεφτείτε γιατί η πελάτισσα ήρθε τώρα σ’ εσάς. Λογικά και η ίδια
γνωρίζει ότι κάτι δεν έκανε σωστά. Καλύτερα κάνετε τη δουλειά σας με τον καλύτερο δυνατό
τρόπο. - Κηρύγματα στην πελάτισσα.
Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να κάνετε παρατηρήσεις στην πελάτισσα; Εάν ένας
επαγγελματίας θεωρεί απαραίτητο να επισημάνει ορισμένα λάθη, θα πρέπει να βρει τον πιο
διακριτικό τρόπο για να το κάνει. Αλλά το πιο σωστό θα ήταν μάλλον να μην τα αναφέρετε
καν. - Συζητήσεις μεταξύ συναδέλφων.
Να θυμάστε πάντα ότι η πελάτισσα είναι αναγκασμένη να σας ακούει, ακόμα και χωρίς να το
θέλει. Η συζήτηση που θα αφορά την εργασία σας δεν αποκλείεται, αλλά το gossip για σειρές
που βλέπετε αυτήν την περίοδο ή τα κουτσομπολιά για κάποιον άλλον πελάτη είναι επιεικώς
απαράδεκτο. - Ανεπαρκής προσοχή στον πελάτη.
Δεν χρειάζεται να μιλάτε στο τηλέφωνο κατά τη διαδικασία, μην βγαίνετε έξω ακόμα και για
ένα λεπτό χωρίς σοβαρό λόγο, η πελάτισσα μπορεί να αισθανθεί εγκαταλελειμμένη και
ασήμαντη. - Να μιλάτε συνέχεια ή αντιθέτως – η απόλυτη σιωπή.
Πριν ξεκινήσετε την επικοινωνία με πελάτισσα, δώστε προσοχή στη συμπεριφορά και τη
διάθεσή της. Κατά την πρώτη επαφή, είναι προτιμότερο να δώσετε την ευκαιρία στην
πελάτισσα να ξεκινήσει εκείνη πρώτη την κουβέντα, εσείς θα πρέπει να είστε ευγενική, να
της χαμογελάτε και να την φροντίζετε. Απλά να θυμάστε ότι η συμπεριφορά σας θα πρέπει
να είναι απολύτως φυσιολογική γιατί η πελάτισσα θα καταλάβει αμέσως αν η ευγένεια σας
είναι “ψεύτικη” και τότε θα κλειστεί αμέσως στον εαυτό της. Επίσης το θέμα της συζήτησης
πρέπει να είναι κατάλληλο.
Πηγή: Lashhouse.gr